Veelgestelde vragen

  • Door een ticket te kopen krijg je toegang tot het festival (zowel 3 december als de festivalweek op 6, 7 en 9 december).
  • Nadat je een ticket hebt gekocht en een account hebt aangemaakt kan je voor de keuzesessies een eigen programma samenstellen.
  • Daarnaast kan je je ook aanmelden voor sessies op 6, 7 en 9 december.
  • Je kan je programma samenstellen en jouw keuzes zien door in te loggen op de site https://opgroeienfestival.be (rechts bovenaan de site). 
  • Zodra je bent ingelogd zie je  bovenaan de site de keuzes ‘Stel je programma samen’ en ‘bekijk/wijzig je programma’. 

Toegang als online deelnemer

  • Als online deelnemer log je op de dag zelf in op deze site. Vervolgens heb je, door te klikken op je eigen programma (rechts bovenaan de site) toegang tot het plenaire gedeeltes en de sessies die je hebt gekozen.
  • Het programma  op 3 december bestaat gedeeltelijk uit een plenair programma en gedeeltelijk uit tijdsblokken waarbij je zelf kan kiezen waaraan je deelneemt.
  • Het kiezen en reserveren van een plek op deze keuzemomenten is heel simpel.
  • Je logt eerst in op de site https://opgroeienfestival.be/ (rechts bovenaan de site) met je accountgegevens die je hebt aangemaakt tijdens het kopen van het ticket. 
  • Ga dan naar ‘Stel je programma samen’ bovenaan de site. 
  • Op te reserveren klik je per tijdsblok op je sessie naar keuze en klik je vervolgens op de ‘reserveren‘ button onderaan de site.
  • Dit kan uiteraard alleen als er nog plekken beschikbaar zijn. 
  • Alle sessies waarvoor je een plek gereserveerd hebt vind je terug onder je eigen programma.
  • Ook voor de programma onderdelen op 6, 7 en 9 december moet je je even aanmelden.

Als je je wachtwoord niet meer weet kun je hier een nieuw wachtwoord aanvragen (let op: de e-mail voor wachtwoord herstel kan soms in je spam terecht komen)

De annulatievoorwaarden gelden vanaf het moment van inschrijving, ongeacht het moment van betaling. Wie een ticket wil annuleren, laat dit schriftelijk weten aan info@expoo.be. Je kan kosteloos annuleren t.e.m. 11 november 2021. Bij annulatie van de inschrijving zal er geen creditnota worden opgemaakt maar zal de factuur worden geannuleerd.  Indien de factuur is betaald, zal deze worden terugbetaald indien de annulatie binnen de vooropgestelde termijn is gebeurd. Indien je annuleert na 11 november 2021 en nog niet betaalde, dien het ticket alsnog betaald te worden.

Je kan je gewoon aanmelden. Zorg ervoor dat je alle gegevens (ook de factuurgegevens) invult bij het aanmelden. Je ontvangt dan al wel vast een factuur zonder bestelnummer. Zodra je intern je bestelnummer hebt ontvangen stuur je deze met de naam van de deelnemer door aan info@hetgrootstekennisfestival.nl. Wij zorgen er dan voor dat je een nieuwe factuur inclusief het bestelnummer krijgt toegezonden.

  • Klik op de site op inloggen (recht bovenaan de site).
  • Klik in het login venster onderaan op Wachtwoord vergeten?
  • Vul vervolgens het e-mailadres in waarmee je je hebt aangemeld en klik op nieuw wachtwoord aanmaken.
  • Je ontvangt dan in je e-mail een link waarmee je een nieuw wachtwoord kan aanmaken.
  • Kijk voor de zekerheid ook nog even in je Spam als er niets binnenkomt
  • Helaas komt het nog voor dat bezoekers gebruik maken van een verouderde browser zoals Internet Explorer. Deze browser wordt al een aantal jaar niet meer geüpdatet en ondersteunt daardoor niet alle moderne web technieken. Wij raden u aan om een andere browser te gebruiken zoals bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox.

Ga, nadat je bent ingelogd, naar ‘Bekijk/wijzig je programma’ bovenaan de site.  Annuleer eerst de sessie in het betreffende tijdsblok wat je wilt veranderen (ga op de sessie staan en klik op annuleren). Ga vervolgens naar ‘Stel je programma samen’ bovenaan de website.

Klik op het tijdsblok waarin je net een sessie hebt geannuleerd en kies een nieuw sessie door deze aan te klikken in het overzicht en vervolgens op de ‘verstuur’ button onderaan de pagina te klikken. Per spreker zie je hoeveel plekken er nog vrij zijn. 

We volgen de richtlijnen van FOD Volksgezondheid en onze preventiedienst volgt dit op. Tot op vandaag is een covid safe ticket niet nodig maar we blijven dit uiteraard opvolgen en zullen hierover tijdig communiceren als dat anders wordt.

Contact

Kom je er toch niet uit? Neem dan even contact op via onderstaand formulier. Als je je telefoonnummer achter laat kunnen we sneller contact opnemen als dat nodig is. Je gegevens zullen alleen gebruikt worden om support aan je te verlenen.